- Home
- SEO regelen
- Koop hier SEO
- Alles voor je SEO
- Alle blogs
Theorie examen oefenen? Dit moet je weten!
01-11-2022
City Bikes retourneren
08-07-2021
Aspecten van e-bikes
08-07-2021
Sinds de invoering van de Covid-beperkingen in maart 2020 is het aantal gemotoriseerde reizen, bijvoorbeeld in Los Angeles met ongeveer 80% gedaald.
Sinds de invoering van de Covid-beperkingen in maart 2020 is het aantal gemotoriseerde reizen, bijvoorbeeld in Los Angeles met ongeveer 80% gedaald. Dit heeft geleid tot een enorme stijging van het aantal fietsen en e-biken. 2020 was een enorm tumultueus jaar voor de wereld en ook voor e-bikes. 16 maart is bestempeld als 'de week dat de wereld op slot ging' met wat destijds ernstige gevolgen leek voor de meeste industrieën. Echter, met veel landen die fietswinkels als essentiële service verklaren en open mogen blijven, en de stadsautoriteiten al snel fietsvriendelijke maatregelen nemen om fietsen aan te moedigen als een middel van sociaal afstandelijk vervoer en lockdown-oefeningen, begonnen de dingen te veranderen voor zover e -fietsen waren bezorgd. Ze vormden slechts één klein maar essentieel hulpmiddel om samenlevingen over de hele wereld te helpen gezond te blijven en te blijven functioneren in erbarmelijke en tragische omstandigheden.
Het gebruik van fietsen en e-bikes schoot omhoog en leidde tot tekorten in winkels, terwijl stadsstraten op het hoogtepunt van de lockdown werden ontdaan van autoverkeer; gemotoriseerde reizen zijn in Los Angeles bijvoorbeeld met ongeveer 80% gedaald sinds de afkondiging van de beperkingen in maart. De luchtkwaliteit kende een ongekende kwaliteitssprong. In de grote steden werkte de Covid-crisis als een aansporing voor grote investeringen. In heel Europa is meer dan 1 miljard euro uitgegeven en meer dan 1400 mijl fietspad aangelegd. Hier zijn enkele van de belangrijkste infrastructuurontwikkelingen van over de hele wereld in 2020:
Parijs en het omliggende Ile-de-France pompten € 300 miljoen in fietsprojecten, met plannen voor meer dan 400 mijl fietspad, waarvan sommige als tijdelijk werden aangemerkt - in september waren de plannen permanent geworden en tegen december waren er plannen om 140.000 parkeerplaatsen te verwijderen plaatsen in de stad om ze te vervangen door groenere alternatieven, waaronder fietsenstallingen.
Milaan was een van de eerste steden die fietsgerichte Covid-herstelplannen aankondigde